sotade ögon med glitter

Det va precis vad jag hade ''kletat'' på mig inför tjejmiddagen med utgång. Och det blev en fantastiskt rolig kväll, inte på grund av glittret men för att det finns på många fantastiska tjejer i min omgivning. Och Emilie som bjöd på mumsig köttfärssås med spaghetti, Emma hade bakat en snuskigt god kaka. Det blev en kanonkväll helt enkelt. Jag dansade så pass mkt att jag fick ont i fötterna och fick kämpa med gången på väg hem, men min käre sambo erbjöd sin rygg tvåhundra meter. Perfekt helg helt enkelt. Nu är det dags för en morgonpromenad innan jag beger mig till skolan för lite detaljsömnad. Och ikväll är jag bästa vän med gymmet igen.
Ha en fin dag!
Ciao/ Mc.J
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0