miniatyrklänning

Just nu håller vi på med ett specialprojekt i skolan. Vi ska bygga en modell av ett konsthus 7x6 m, i skala 1:16. jag har valt att bygga ett utställningsgalleri. Och jag har byggt väggar,golv,fönster och dörr. Nu skall de tapetseras, rolvet skall målas och det ska inredas. Eftersom jag gå i textilklassen så ska vi självklart ställa ut textil. Jag tänkte göra en textilmiljö, med både kläder och interiörer. Igårkväll gjorde jag min första klänning, det va väldans pilligt, den är nämligen bara 6 cm hög, pyttepytte liten.Och glitter hade jag över allt.
 
 
 


Kommentarer
Ida

Meeeeeen vad fiiiiiin! Syr du en sån till mig när jag tar Nobelpriset? ;)

2012-10-11 @ 16:58:56
URL: http://hejaida.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0