min helg med Emilie<3

Helgen som har gått har varit hur mysig som helst! Den började med att jag och Emilie tog en lördagslunch på stan, jag fick en chans att inviga mitt senaste vintagefynd som ni får se i nästa inlägg, vi avslutade med en promenad i regnet med visit på erikshjälpen. Därpå tände vi ljus hemma hos mig och Emilie fick hoppa upp på massagebänken och få massage. Choklad och te satt också fint.
 
på kvällen bjöd min fina Robin mig på restaurang, italienskt stod det på menyn. Kände mig verkligen väldigt bortskämd, blev omhändertagen som en riktig lady ;)
 
På söndagen bagav jag mig mot kivik med mina två bästa söderkisar, Emilie och Robin. Emilies Rille fick stanna hemma och sova för han är en tuff nattjobbare. I Kivik njöt vi av äppelprovning och fina konstverk. Även om jag tycker att årets äppeltavla va den sämsta någonsinn. Men mysigt och skojigt va det!
På kvällen va dte kalas igen med god mat och fika, tur att jag har haft sovmorgon idag :)
 
Ha en fin dag mina vänner
Ciao Mc.J
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0