garderobsrensning

Tjenare vänner!
 
Nu är det fredag och jag har lov i en vecka. Hur underbart som helst. Och vad händer efter lovet? Det är något alldeles magiskt spännande och roligt. Men vad, det avslöjar jag inte nu.
Idag har jag rensat garderoben, tänker slänga upp lite klänningar på tradera, nya, gamla, retro- och vintageklänningar.
Så nu har jag haft ett stohej med att fota alla fina klänningar, anledningen till att jag säljer dem är för att jag aldrig hinner använda dem för att jag väljer alltid att ha andra klänningar på mig, och det är ju vääldigt synd att bara låta dem hänga där.
 
bl.a. så ska jag sälja denna raringen. Det är en svensk klänning från 70-talet, märket är Dehå of sweden. Jag älskar verkligen denna klänningen men använder int den tillräckligt ofta. Tycker lite synd om den som får hänga där i garderoben och samla damm.
Nu ska jag gå och handla så att jag kan börja baka bröd, för ikväll kommer Ida på besök och då ska jag bjuda på nybakat och te.
Ha en fin fredag!
Ciao/ Mc.J
 
 
 
 


Kommentarer
Elin Wellbäck

HEJSAN! vet inte om du kommer ihåg mig, men vi jobbade tsm på model lab. iallfall! jag äääälskar den där klänningen, så tänkte bara höra hur mycket du vill ha för den och var du säljer den. :) kram! hoppas allt är bra sen sist vi hördes

Svar: Hej fina Elin! Klart att jag kommer ihåg dig haha, så gammal har jag int blivit ännu. Klänningen ligger på tradera, du hittar den om du söker vintage klänning, nyligen tillagda. KRamkram
Malin Cecilia. J

2012-10-26 @ 16:13:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0