Ett inlägg om lite allt möjligt

som t.ex. Besök, 60-tals kläder, blomma och gamla burkar.
 
I tisdags hade jag mysigt besök av finfina Emma<3 Och hon hade världens sötaste present med sig till mig, en fin gammal kopp med en blomma i. Koppen hade hon hittat hemma hos sina föräldrar. Och jag blev väääldigt glad. Koppen har fått en fin plats på stringhyllan så att jag kan titta på den lite varje dag.
 
 
hyllan har fått tre nya vänner till. Tre två fina gamla plåtburkar från England och ett gammalt träskrin som är till för smycken (Så den ska få en plats i sovrummet) Dessa tre raringar har jag fått av min fina vän Emilie<3 ooh det känns som om jag är rätt bortskämd just nu.
 
Sist men int minst, min fina tvådelade dress från Kappahl, dressen är från 1963, Tillverkad av Avanti modeller för Kappahl, made in England, Kappahl sweden. Jag har hunnit använda den två gånger sedan jag köpte den, hoppas att det blir något tillfälle till innan det blir allt för kallt ute. Den lilla dressen blev min för ynka 80 kr. Happy!!
 
Idag är det dessutom kanelbullens dag, därför, dagen till ära så bakade jag kanelbullar sent igårkväll så att robin kunde ha med sig till jobbet :D Jag är minsann en riktig liten husmor. Men även för att jag ska kunna trycka i mig några. Vilket jag har förtjänat, har nämligen suttit hela morgonen med ett skolarbete och nu ska jag ge mig på nästa. 
Ciao/ Mc.J


Kommentarer
Emma

Gud vad fin dress!!

2012-10-04 @ 13:40:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0