Dagens klänning, plus något annat

God morgon!
 
Idag har jag inte tid för något spa här hemma. För idag gick jag upp kl07 och gjorde läxor, klappar mig själv på axlen. För idag har jag int tid med läxor efter skolan för idag ska jag köra hårt på gymmet,det blir ett svettigt spinningpass följt av ett hårt corepass, längtar.
Igår tog jag en sväng hem till mormor och morfar, det va mysigt som alltid. Vi tog oss en sväng genom byn tsm. Sedan landade jag i grödby, hem ljuva hem. Det första jag gjorde va att provsmaka äpplen från alla äppelträden och sedan gick jag vidare till trädgårdslandet och mumsade i mig några björnbär innan det va dags för att skriva arbete.
Grödby är mitt paradis, där finns så mkt vackert. Och dessutom blev jag extremt sugen på attlära mig att sticka, så jag tog saken i egna händer. Letade upp mors gamla stickor och försökte mig på självlärandet. Och till slut gick det och jag gjorde mitt allra första pannband i 100% ullgarn, så att det är riktigt varmt och skönt. Och för att piffa upp det riktigt ordentligt klippte jag ut små blommor från tyget som jag tovat i skolan. Jag känner mig rätt nöjd och pepp på att lära mig mer så nu ska jag cykla in till stan och köpa garner innan skolan börjar.
 
Här är dagens klänning, jag inviger klänningen som jag fick av Robin. Plus resultatet av gårdagens kreativitet.
Ha en fin dag!
Ciao/ Mc.J
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0