deadline

gokväll, hinner inte blogga värst mkt. sitter uppe sent om kvällarna för att klara en deadline i skolan. Det är redovisning den 13:e och då ska jag vara klar med mitt pärlbroderi på cirkelkjolen. Det är inget måste från skolans sida utan det är en extra uppgift som jag själv har tagit på mig för att kunna känna mig j'vligt nöjd den dagen. Jag jobbar i ett snabbt tempo men det tar betydligt längre tid än vad jag hade tänkt mig dessutom kommer jag på mer idéer under tiden, kjolen är ett evighetsprojekt som måste vara klart till den 13:e
Så just nu befinner jag mig bara i skolan, gymmet och på min lilla arbetsplats.....Jag har peppat inför kvällens pärlarbete med 4,5 mil på spinningcykel, svettigt, gött, mjölksyra. Känner mig bäst i världen ikväll så nu jäklar ska här broderas!!!!
 
kan bjuda på lite bilder från arkivet
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0