business woman

Satt några timmar i rad och sydde min snygga pencil skirt, utvidgade mina sykunskaper genom att sy ett fint gångveck bak på kjolen trots att det igentligen inte behövdes. Plus i kanten för mig. Tyget har jag köpt i en secondhandbutik för 15:-, dragkedja och knapp köpte jag i sybutiken i stan för 35:-. Så jäkla bra att sy sina egna kläder, bra kvalitet, sydd efter egna mått så att de sitter perfekt. Nu väntar jag bara på att mina beställda pärlor ska anlända med posten så att jag kan sy en svart kjol med pärlbroderi.
 
Nu ska jag städa, tvätta och städa. För imorgon kommer mormor och morfar, farmor och farfar, mor och far och syskon på middag. Längtar! Efter lunch ska jag träna på gymmet med Emilie <3 sen tänker vi fira att det är helg med scones,te och film.
Ciao/ Mc.J
 
 
 



Kommentarer
Ida

Ohhh snygging!!

2012-11-02 @ 13:48:04
URL: http://hejaida.com
Emma

Jättefin, du är så duktig!!! :-)

2012-11-03 @ 10:12:46
Emilie

Superduper snygg! du är så duktig min älskade vän! <3

2012-11-05 @ 13:06:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0