Rue de la pompe

onödig fakta! Detta är äckliga lilla jag..
 
vaknade igår natt av att jag blivit kräksjuk,, mellan kräkningarna såg jag hur min fotbollskarriär gled ur händerna, senare på dagen piggnade jag till och började få förhoppningar om att jag skulle kunna gå på min första fotbollsträning. Men shi fick jag för inatt blev jag dålig igen och känner mig fortfarande dålig. Jävligt irriterande,. Men å andra sidan så gör det kanske int så himla mkt. Eftersom skolan snart börjar och min fokus på träning kommer att vara på gymmet. yoga, spinning, zumba och styrka... kicka fotboll kan jag göra för skoj skull på innergården :)
Men en viss besvikelse gnager mig minsann!!!
 
Fast det finns annat som gör mig glad, exempelvis Lars Wallin. Han har fått en hedersplats på mitt sängbord. bilden rev jag ur från en tidning för ca tre år sedan och hittade den i mina gömmor hemma i grödby för några dagar sedan. Om jag blev glad. :)
 
Ciao/Mc.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0