34 timmar pärlbroderi senare

tjohej!
 
ligger nerbäddad i soffan, i måndes blev jag sjuk på vägen till skolan. Inte det minsta roligt. fivk hoppa av en busstationtidigare och mer än så behöver jag antagligen inte berätta. Detta är iaf min tredje sjukdag och det suger verkligen. Jag är världens sämsta på att vara sjuk eftersom jag snabbt blir väldigt rastlös. Så imorgon ska jag till skolan i vilket fall som helst. Och det som är värst med att vara sjuk är att jag inte har kunnat träna någonting alls, det kliar så himla mkt i hela kroppen. Imorgon ska jag gå på yoga bara för att få tillbaka lugnet, det är fruktansvärt frustrerande och stressande att bara vara hemma och sjuk. Men som plåster på såren så kom posten igår med min efterlängtade overlockmaskin :D
 
I söndes va jag och robin väldigt effektiva, vi lagade apelsin/whisky-marmelad som blev riktigt mumsig och samtidigt gjorde vi knäckebröd. Och självklart lyssnade vi på julmusik. Tänkte också visa hur det går för min vita cirkelkjol med pärlbroderi, jag är klar med rosetterna, det blev 22 st plus ett monogram. Sammanlagt har jag pärlbroderat i 34 timmar. Och nu ska jag göra kjolen prickig av pärlor...några timmars arbete kvar
Ciao/ Mc.J.
 


Kommentarer
Ida

Jag blev typ glad när du smsa i morse, ville ju till skolan för att du skulle dit också men fy, sov jättedåligt och hade sån feber att det var en lättnad att stanna hemma idag ;) Men visst är det jobbigt? Har småstädat lite och nu ska jag lägga upp ett par klänningar...

2012-12-05 @ 15:51:50
URL: http://hejaida.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0