Växtfärga ullgarn

tjillevippen!
 
Så himla kul och så himla lärorikt, jag älskar att vi lär oss allt från grunden. Idag har vi ägnet hela dagen åt att växtfärga ullgarn. Och vilka fantastiska färger vi fick fram. Jag jobbade tsm med fina Ida och vi färgade garn i avkoket av skalen från gullök. Men vi gjorde fel en gång,,och då får man göra det två gånger. Men det va lika kul för det.
 
Imorgon ska vi åka på en liten tripp tsm med klassen och konstklasserna. Vi ska gå på en utställning som heter mode utan midja. Och sedan ska vi gå en visning på moderna museet där Niki de Saint Phalle håller en utställning. Ser verkligen fram emot att spendera morgondagen på museér.
Nu ska jag bege mig mot gymmet för att ge kroppen en omgång.
Ha en underbar kväll!
/ciao
Mc.J


Kommentarer
Ida

bästbästbäst!!!!!

2012-08-23 @ 21:59:54
URL: http://hejaida.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0