sweet retro

Godmorgon alla små hjärtefisar!
 
Idag är det min fjärde dag i skolan, och än så länge trivs jag som handen i handsken. Längtar tills alla projekt kommer igång, längtar efter att höra symaskinerna i vårtklassrum surra i kör. Idag ska vi växtfärga garn, spännande. Det är alltid kul att lära sig något från grunden.
 
Tänkte visa gårdagens klänning, made by me. Efter att skoldagen va slut och jag va tillbaka i kristianstad så hejdade en man mig och sa att han och sina två kollegor hade sett mig på morgonen och de tyckte att jag hade en så himla fin klänning. Ohh bästa betyg när man får fina komplimanger av en total främling. Så tog jag min cykel och trampade hem med ett stort leende.
Ha en underbar dag !
Ciao/
Mc.J
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0