la garconne

Go´kväll folket!
 
Idag har jag haft en fantastisk dag och väldigt inspirerande dag. Vi gick på en utställning som heter mode utan midja där de ställde ut fantastiska klänningar från 20-talet då man slängde korsetten och klippte av håret. Så mkt fina tyger och fantastiska pärlbroderier. Vi lever helt klart i fel årtionde, iaf om man ser det från modets synvikel. Och vilka fina klasskamrater jag verkar ha fått. Imorgon ska vi samlas några stycken från klassen hemma hos mig och ha en myskväll med vin,chips, spel och hattar.
 
Idag har jag burit ännu en retroklänning från Hm, Mönstret och färgerna är helt fantastiska och man blir så himla glad varje gång man bär den. Och idag har jag även lagt lite ögonskuggor i persikofärger.
Men nu ska jag dricka vin och äta middag med min fina gubbe, sen ska vi dricka mer vin och spela kort på balkongen, för det är vi bäst på.
/Ciao
Mc.J
 


Kommentarer
Ida

fina klassisar JA! :)

2012-08-24 @ 18:40:43
URL: http://hejaida.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0