Full circle skirt

Oh jisses så nervös jag börjar bli nu, om två timmar sitter jag i aulan på min nya skola :D Spännande. Det ska bli så himla skoj. Tänkte jag skulle göra entré i en fin gammal cirkelkjol från ljuva 50-talet, tillverkad i sv. Den hade orginal prislapp på när jag köpte den, alltså oanvänd och den ser helt nytillverkad ut. Även den köpt på en secondhand i vintras för en liten slant.
igår på kvällskvisten, närmare sängdags så började jag baka morotskakor som jag tog med mig till jobbet idag för att tacka för denna tiden. Och mumsiga blev de!! Måste få skryta lite och säga att det kan vara den godaste morotskakan jag smakat ;)
Ha en fantastisk måndag!
Ciao/
Mc.J
 
 


Kommentarer
emilie

Underbar klänning på en underbar tjej! Ses ikväll! <3

2012-08-21 @ 10:52:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0